امام جمعه ابرکوه:

از جنبه های منکر جشن ها پیشگیری شود

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: امام جمعه ابرکوه در اولین جلسه ستاد اعیاد شعبانیه این شهرستان خواستار برگزاری جشن هائی متناسب با شئون مذهبی شد.

امام جمعه ابرکوه در این جلسه ضمن تقدیر از اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه ، به خاطر برنامه ریزی های مناسب جهت گرامیداشت مناسبت های مذهبی اظهار داشت: در برگزاری جشن ها می بایست به این نکته توجه شود که وجهه مردمی بودن این مراسم حفظ گردد.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی همچنین خواستار پیشگیری از جنبه های منکر این جشن ها نیز گردید.

حسینی با بیان این مطلب افزود: لازم است که برنامه ریزی ها به گونه ای انجام شود که همه جوانب رعایت شده و جشن ها نیز متناسب با شئون مذهبی اجرا گردد.

رييس اداره تبلیغات اسلامی ابرکوه نیز در این جلسه، ضمن ارايه گزارشی از فعالیت های این ستاد و نیز بیان نقاط قوت و ضعف مراسم سال قبل اظهار داشت: امسال با دقت بیشتر و توجیه متولیان جشن های مردمی محلات، تلاش می شود که مراسمی در خور شأن اهل بیت (ع) برگزار گردد.

حجت الاسلام محمد پورقیومی افزود: از جمله برنامه های مراسم سال جاری، اجرای تبلیغات مناسب شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی، اجرای گفتمان های دینی با موضوع مهدویت و برپایی مراسم احیاي شب نیمه شعبان در تعدادی از مساجد خواهد بود.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا